PAUS

Idag har jag jobbat mitt andra pass på Paus (fd Starz), and I'm loving iiit. Riktigt trevligt, kul och spännande (?) jobb som jag verkligen trivs med. Jag hoppas jag får stanna där länge och får jobba mycket!
På onsdag jobbar jag heeela dagen, så jag bjuder in er alla för att fika hos mig. Och nej, jag kan inte ge er rabatt på något. Men ni kan få se mig in action! Jääh, oslagbart!

Annars då? Annars ingeeeeeeeeeeeeeeeeeet, jag sitter och mumsar på en helt fantastiskt lyckad sats av cookies som jag slängde ihop igår, lagom till Ellens födelsedag. Hon fyllde ju femton, den lilla slampan.


Bilden på Ellen där HON SER UT SOM MIG!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

Ja, alltså alla ni klingare har det där kling-utseendet, mycket intelligentare än så kan jag inte uttala mig! LIKA!



Vad kuuuuuuul att det går bra och är roligt där borta!! Jag ska minsann ta mig dit någon dag, och stirra på dig! ROLIGT! :)))

2010-10-11 @ 23:19:50
Postat av: Jennie

Ja, alltså alla ni klingare har det där kling-utseendet, mycket intelligentare än så kan jag inte uttala mig! LIKA!



Vad kuuuuuuul att det går bra och är roligt där borta!! Jag ska minsann ta mig dit någon dag, och stirra på dig! ROLIGT! :)))

2010-10-11 @ 23:20:19
Postat av: Linnéa

OFTA 15 ÅR!

Alltså hur gamla är inte du och jag? Kan lika gärna boka plats på ålderdomshem direkt.

2010-11-01 @ 08:26:42
URL: http://www.aneditingeye.blogspot.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0