ny design

Har dragit till med en lite vintrigare bloggdesign. Vi får se hur länge den hänger kvar här, men den kändes i alla fall lite bättre än min vårdesign... Som dock var fruktansvärt fin. Fy, vad nöjd jag var med den...

Annars sitter jag hemma och är sjuk. Har fått tacka nej till en del jobbtimmar i helgen pga denna förkylning. Sitter för tillfället nedpackad i soffan med täcke. Helst inga extremiteter utanför, tack! I veckan är det ganska mycket inplanerat. Idag har jag tagit ett gäng blodprover och EKG på vårdcentralen, imorn ska jag rensa tänderna (blä) och på kvällen blir det förhandsvisning av Due Date. Gratis är gott! Det blir även middag med Petra och Oskar på onsdag, och jobb, jobb och åter jobb resten av veckan. Och klippning! Sist jag klippte mig var sjunde maj... Hrrmm...

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0