livet rullar på...

Jag inser nu att det har gått några dagar sen jag faktiskt tatuerade mig, och ännu har ingen fått se en bild på den! Anledningen är att den har varit röd och flagnat (som den ska göra!!), och därför inte sett så himla attraktiv ut. Hehe. Men nu börjar den faktiskt se bättre ut, så ikväll eller imorn hade jag tänkt lägga ut en bild, både här och på Facebook.

Annars har jag faktiskt jobbat ganska mycket de senaste dagarna. Blev inringd i helgen och har bland annat jobbat dubbelpass för första gången. Det enda som är jobbigt med det (och mitt jobb över huvud taget) är att jag måste stå upp ganska precis hela dagen. Mina fötter och knän tycker inte om det. Men ja, förhoppningsvis kommer pengarna att rulla in nu i slutet av oktober, för God knows I need them.
I helgen ska jag även få börja mitt första pass på Paus, före detta Starz!!!!!!! Me so happy, nu kanske jag får arbetstider-och-dagar som faktiskt är normala! Yay!

Idag händer inte mycket, Petra hörde av sig igår och bjöd in till fika idag, vilket var en väldigt trevlig överraskning! Så jag ska dit lite senare och mumsa i mig kanelbullar, hehe. Annars börjar mina jobbdagar imorn, och då hinner jag sällan med mer än att äta, sova och se Dexter.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0