kul!

Har fått riktigt positiv respons på tatueringen, faktiskt, och det är jättekul! Att höra att många tycker att det är "så Ingrid" gör att jag bara blir mer säker på att det var rätt val!

Just nu sitter jag och väntar på att ännu ett Dexter-avsnitt ska laddas färdigt, och oroar mig lite över ekonomin. Jag har inga pengar, och då menar jag verkligen noll. I princip samma med Björn, bara att han typ... har ännu mindre. Det känns i alla fall bra att det inte är så att vi typ lever över våra tillgångar, utan att vi helt enkelt inte får nog med pengar i månaden. Vi har precis så det räcker till hyra och mat, och inte mycket mer. Jag ser då inte fram emot julen, kan jag säga er.

Ja, det är väl allt jag har att berätta om just nu. Nu ska jag ta en dusch och sedan googla fram lite intressanta saker att göra i London, eftersom mamma och Ellen åker dit över höstlovet och behöver lite tips! Schpännande!


Jag i London för snart ett år sedan!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0