för ovanlighetens skull

För ovanlighetens skull tycker jag faktiskt att det är ganska skönt att vara ledig i några dagar. De senaste veckorna har det blivit mycket jobb, vilket jag tackar ekonomi-gudarna för. Olof säger att jag klagar vad jag än gör, typ "Ååh, nu är jag bara ledig, får aldirg jobba!" och sen när jag får jobba blir det "Åååh, jag jobbar bara, är aldrig ledig!". Men nu kan jag äntligen säga att jag har tyckt om att jobba, jag har behövt jobba, men nu behöver jag vara ledig! TJOHO!
Så idag ska jag försöka mig på att baka morotskaka för första gången i mitt liv. Det ska bli spännande.

ANNARS DÅ?! Ja, du, jag vet inte. Jag och Björn har åkt på en släng av förkylning/magsjuka under helgen, så det har inte varit vilda lekar här på Griisbacka. Snarare typ somnat framför TVn i tid och otid. Min tatuering har läkt ihop bra. Eeeeh. Annars vet jag inte. Ni får väl fråga om det är något ni vill veta om mitt liv! Tack och hej!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0