sista dagen?

Idag jobbade jag min sista dag på vandrarhemmet, verkar det som! Eftersom vandrarhemmet har stängt nästan hela december, och på de tider som jag skulle vara schemalagd har dom nu lagt in min replacement för att hon ska lära sig allt, sååå. Inte mycket jobb. Därför blev idag min sista dag där. Det känns så konstigt, jag är inte riktigt klar med det stället. Men ja, man vet väl aldrig, kanske kommer tillbaka och får sommarjobb, hoho.
Jag har även några pass på Paus i december, men annars blir det inte mycket jobbandes. Men det är väl bara bra, så att jag kan vila upp mig inför LONDON!
Om sex veckor SMÄLLER DET!
Jag behöver mycket tid på mig att börja på mitt CV (hrrm, jag menar... finslipa) som jag ska dela ut till varenda kotte där nere. Fyyyy vad jag ser fram emot detta äventyr, helt GÄLET.


Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0