Telia Max 25

Nu har jag bytt till Telia Max 25, istället för blodsugande Halebop. Så nu vet ni som har Halebop, så ni inte tror att ni ringer gratis till mig. Det gör ni inte. Däremot ringer jag typ gratis till er, så om ni vill kan ni be mig ringa upp. Sådär. Nu kan ingen bli arg på mig för att jag inte påminner er om det när ni ringer. JENNIE!

Annars har jag varit och tittat på en soffa, som jag har bestämt mig för att köpa till lägenheten. Den är riktigt snygg, det kanske kommer en bild här snart. Ikväll var jag och mätte i vår framtida lägenhet, och soffan är ganska stor, men de ska nog rymmas. Det kommer bli bra. Oj, oj, oj, så jag längtar!!

Ordbajsningar
Postat av: becky

DU RINGER INTE GRATIS TILL HALEBOP MED TELIA MAX 25!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-11 @ 19:19:23
Postat av: Anonym

får man fråga varför du tyckte att halebop var blodsugare?

2010-05-30 @ 23:17:38

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0