SNART ÄR DET NÄRA!

Men HELT nära är det inte riktigt än. Men SNART! Den här veckan är sista veckan av inlämningar. Har tal på torsdag som jag ska få ihop, och några småuppgifter som släpar. Men det kommer nog att bli klart i tid! Sedan kommer dagarna bara rulla på, och förmodligen alldeles för snabbt... Ja, herreminje.

Ikväll har jag färgat håret, jag försökte få det aningen ljusare än vanligt, men jag vet inte riktigt om jag har lyckats. Jag har som alltid haft ganska mörkt hår i grunden, så... Jag har även läst ut sista Harry Potter-boken igen. Den är faktiskt spännande, men det finns så sjukt många saker att diskutera så jag orkar knappt börja. Gjorde misstaget att ställa en allmän fråga på facebook för ett tag sedan, och alla blev ju som galna! Blev typ bombarderad av kommentarer. SICK!

Annars händer det inte så mycket... Längtar... vill flytta. I helgen har det varit Heal the world, jobb, kulturnatta och släktträff. Sen när är det på veckorna man slappnar av?



Sitter vid Björns dator och hade tänkt bjuda på någon random bild. Av någon anledning hittade jag den här på mig från... Förrförra sommaren, när vi åkte på Star Wars-utställningen i Övik. Läskigt värre.




Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Hahahah du var SÅÅÅÅ rädd xDDD

2010-05-25 @ 10:53:04
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag tycker det är helt fantastiskt hur svärdets röda färg lyser på ditt ansikte, så att det faktiskt ser ut som att du är så sjukt rädd att du spänner ansiktet så att det blir rött. Fantastic!

2010-05-25 @ 23:28:10
Postat av: vickie

hahaha sick var den diskussionen!! hmm kanske ska ga och lasa lite potter, brukar ju alltid fa mig att ma battre.

2010-05-27 @ 02:27:11

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0