pyssel

Idag har jag och Olof gått lite på stan i den äckliga, klibbiga värmen som äntligen är här. Jag köpte ett par solglasögon, och lite pysselgrejer. Har nu suttit och klippt och klistrat lite på en viss present till en viss person. YOUO HEARD ME! Imorn fyller Jennie år, och det blir det grillning och förhoppningsvis goda saker att äta.

Jag kan ju även berätta att jag har fått jobb på ett boende, men mer än så får jag tyvärr inte berätta på grund av fet tystnadsplikt. Men ikväll, natten mot söndag och natten mot måndag ska jag i alla fall jobba som sovande jour, alltså att jag sover på boendet om nätterna, 22-07, och hjälper till om något skulle hända eller så. Just nu är jag lite nervös, saker som "Vad ska jag sova i?", "Om något händer och jag måste upp och springa mitt i natten måste jag springa omkring utan BH" och "Tänk om jag inte vaknar även fast typ huset brinner ned?", snurrar runt i mitt huvud. Men jag tror nog att det kommer gå bra. Det känns sjukt skönt med lite extrajobb (har tre extrajobb nu, typ, haha), och lite extrapengar. Det är mikket välkommet. Dessutom får jag förhoppningsvis lite jobb på det här boendet till hösten också, så.

Ooooooooooch. Eh, ja, det är väl det som händer i mitt liv just nu.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0