KV-uppgift done!

Nu har jag faktiskt gjort klart denna helvetesuppgift, och jag är fruktansvärt stolt över mig själv! Jag skrev den på mindre än två dagar, och är faktiskt helnöjd med den. Visst, lite ordbajs hit och dit får man väl räkna med, men det kändes som jag faktiskt fick ner det jag ville säga. Sjukt skönt att den är inne och jag kan få vara lite ledig under denna helg.

Jag har precis varit och klippt mig, något som var sjukt välbehövt! Mitt stackars hår. Det blev väl inte superstor skillnad, det blir det nästan aldrig, men det är grymt mycket fräschare, och för tillfället även plattat. Känner mig mikket fin.
Har inget speciellt inplanerat för helgen, ska dock jobba imorn under dagen. I needz moe money. Ikväll endast chill, jag tänker... chips!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

chips later ju underbart, speciellt dom dar i gron pase. minns inte ens vad det ar. graddfil och.. graslok?? ehhh.. graddfil och... bra fraga! los mitt mysterium.



du borde fota nu nar du har plattat och fint har!

2010-05-08 @ 02:33:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0