wiiee

Lite glad dag idag!
- Jag har fått jobb på Tegskyrkan i sommar, mer detaljer får jag reda på senare i mars.
- Jag har fått en helt underbar ettårspresent av Björn. Ett år sen vi började umgås, kan ni tänka er?
- Jag har hittat en TILL butik som säljer shabby chic-grejer. Nu har jag TVÅ butiker i Umeå med helt underbara inredningsgrejer, och det är så kuuuuuuuuuuuuuul, som en DRÖM att gå omkring och titta. Åhléns har också sjukt naz med typ köks- och bakgrejer. Blir väldigt glad.
JAG VILL FLYYYTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NU NU NU NU
Och jag vill inte gå i skolan längre :( znyft. Men av någon anledning håller tanken vid att smaska i mig en bakpotatis med skagenröra från Starz mig vid liv. Hoho.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0