universitetet

Idag var vi på universitetet på något öppet hus och kollade in några utbildningar. Det enda som fångade min uppmärksamhet var Kognitionsvetenskap, och nu har jag faktiskt skickat in min anmälan till i höst! Lugn, lugn, jag har INTE tänk gå det nu till hösten, jag är alldeles för skoltrött för det. Men jag hade bara tänkt se hur det typ... går till, och om jag kommer in och sådär. Och sen om jag kommer in och allt plötsligt börjar krisa sig av någon anledning, så har jag något att göra. Jag vet inte. Men jag kände mig lite busig, HIHIHI.

Idag har jag vågat prova mig på att sitta vid chatroulette en liiiten liten stund. För er som inte vet vad det är, så kan jag säga att det är som omegle, men det är webcam som man ser och "chattar" med, liksom. Och för er som inte vet vad omegle är, så kan jag berätta att det är en sorts chatthemsida där man slängs in i samtal helt randomly, och får prata med främlingar, typ.
Det var i alla fall inte så kul. Det är typ bara killar som sitter och äcklar sig, och jag kände att jag var tvungen att ta på mig solglasögon och sno en filt runt huvudet, så ingen kunde ta kort på mig, typ. Men då sa alla "you're not hot!", så bytte dom, typ. Eller så föreslog dom att om dom fick se mina tits så skulle jag få se dick. Inte okej.
Jag ville ju ha nån rolig att chatta med, som den här killen!


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Åh, den där videon är så bra! Man blir så himla glad av den :D

2010-03-18 @ 22:32:31
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Björn

JAG KOMMENTERAR OCKSÅ!



Jag och David grät av skratt när vi såg den.

2010-03-20 @ 17:29:06

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0