tråååååk blalbllalal

AAAHHH, jag har så sjukt tråkigt!!! Lovet hade varit varmt välkommet om det inte vore för att jag typ har haft tråkigt de två senaste veckorna OCKSÅ. Nu vill jag bara hitta på nåt, jag vill ha en ANLEDNING till att gå ut i det nollgradiga vädret, men jag kan itne komma påååå nååååt. GOSH! Jag har absolut INGA pengar, så jag vågar inte gå på stan. Vågar inte ens titta runt lite på internet utan att vara rädd för att jag kommer hitta något att köpa. Herreguud. CLIMBING THE WALLS, HERE!

Finns det ingen som vill hitta på något? PLIZ?

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

I wanna do something :D

2010-03-09 @ 19:06:04
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0