tidig morgon

Måndagar känns alltid extra långa, för de senaste veckorna har jag haft bildlektion 08.25, sedan hål fram till 13.00. Det blir ganska drygt i längden. Men det blir ganska uppenbart vad jag har för schema, när jag stiger upp sju typ en gång i veckan, och då ser solen gå upp i köksfönstret. Det gjorde jag typ bara i somras när jag började jobba klockan sju på morgonen. Det är faktiskt rätt skönt, men tänk så ovant. Fatta när jag går ut och typ ALDRIG kommer ta mig upp så här tidigt! TÄNK SÅ MYCKET VI UPPLEVER TACK VARE SKOLAN!

I eftermiddag kommer ghananerna, och jag så fruktansvärt glad över att jag inte måste ta emot någon. Jag tror och hoppas många av er minns incidenten med utbytesstudenten från Frankrike för snart ett år sedan. Nej, aldrig mer utbyte. Det kommer dock bli ganska spännande att få träffa ghananerna... Det är ganska stor skillnad mellan Ghana och Frankrike kulturmässigt, så förhoppningsvis får jag ta del av dom lite grann i alla fall. Men jag vill inte ha någon boende hos mig, tack!

Ordbajsningar
Postat av: erika

hur manga ar det som kommer? jag menar forra aret var det val bara en elev om jag inte minns fel?

2010-03-22 @ 12:51:39
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag kommer att tvinga upp dig, beyotch. Jag kommer kliva upp till jobbet, inte fasiken kommer du få ligga kvar och gosa dig. Nejdu! Nazi-Hitler of the Morning kommer jag att bli.



Åh, jag längtar.

2010-03-22 @ 17:26:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0