PMS

Åh, jag har inge kul. Har bara PMS, så jag sitter och hulkar till allt jag ser på tv. Typ, Sex and the city, Gordon's kitchen nightmares... Alltså ja. Det är inte kul. Nej, nej.

Alltså, ÅH, Håkans Bar på femman. Och Fantastiska nöjen på trean. Vilka programidéer? Sitter någon och är rik för att dom kom på det där, eller? Det hoppas jag verkligen inte. Jag skulle LUGNT kunna komma på bättre idéer när jag typ... sitter på toa! Fast då skulle nog väldigt mycket handla om bajs och liknande saker, men ändå. Fortfarande mer underhållande än HÅKANS BAR? HAN BLEV KÄND PÅ EN BÅT? VA?!

Ordbajsningar
Postat av: Björn

He's (known from being) on a boat, motherfucker, on a boat!

2010-03-13 @ 04:40:18
Postat av: jennie

AME! Björn hade redan skrivit vad jag skulle skriva. Fusk-apa.

2010-03-14 @ 21:10:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0