örknöl

För några dagar sedan upptäckte jag någon sorts knöl bakom mitt öra. Jag har försökt få alla jag träffar att känna på den och diagnosticera det mystiska, men ack. Björn kan inte ens känna den, och vi har haft många bråk om vad det kan vara för något. Jag var i alla fall övertygad om att det inte bara var en skinnflik, eftersom det gjorde FETT ONT! Jag har försökt ta kort på den, försökt kolla i spegeln om jag kan se den - men ICKE! Jag kan ej se den!
Så idag satt jag och pillade på den, och bestämde mig för att KLÄMMA DEN! Mikket drastiskt beslut, jag vet.
I alla fall så klämde jag den, och det kom ut massa vitt gojs och blod. Så jag antar att det var en finne.
Sen åt jag upp det. Det var salt och gott. Nam nam nam.

Men ni vet det där ljudet man kan höra när en riktigt SAFTIG finne kläms? Man liksom hör huden spricka? Tänk er det ljudet, fast så gott som III örat! Det hördes jättehögt, och jag hoppade till ordentligt! Lite äckligt, kan man tycka, men... Ja. Jo, det var nog ganska äckligt. Fast nu är den borta, och nu har jag endast kvar mitt problem med mina överkänsliga revben! yeeey.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Inte najs med finnar vid öronen! Sjukt läskigt när man klämmer dom ://

2010-03-12 @ 18:09:41
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Björn

För helvete, det var ingen finne, det var en skinnflik. Hon bara ljuger för er alla!



Heheh. Heh.

2010-03-13 @ 04:41:51
Postat av: vujcie

jag saknar dig, varldens ackligaste manniska :D

2010-03-14 @ 01:53:37
Postat av: jennie

Vilken dramatisk dag du måste haft! Och du borde fråga någon expert om det där med revbenen, sjukt konstigt!

2010-03-14 @ 21:12:18

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0