nya kokböcker

Gick på stan med Malle idag, och på bokrean hittade jag två kokböcker med riktigt saftiga recept. Verkar det som. Så jag har bestämt att bjuda in på finmiddag nu på lovet, och ALLA ÄR VÄLKOMNA!! Förutom ni som inte är Becky, Malle och Linn. Orkar inte laga hur mycket som helst, GOSH!
På stan gick vi mest runt till oliak inredningbutiker, och jag kan rekommendera Hjärtero, som ligger ungefär mittemot Stadium, och Mosaik, mittemot Balder. Helt sjukt fina grejer, där kan jag verkligen spendera timmar med att traska omkring och säga "ooh..." och "tiiittaaa..." och "vad fiiiin..." och "DEN vill jag haaa..." och... ja, ni fattar.

Nu har jag i alla fall lov, och det ska väl bli skönt. Inte för att jag har haft så värst mycket att göra de senaste två veckorna, men ändå. Ska försöka att baka och laga mycket mat åt mina älskade medmänniskor! Det är helt sjukt hur uppskattat sånt där är!

DET VANKAS RATATOUILLE I HEMMET IKVÄLL!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0