misslyckad kväll

Denna lördagkväll sitter jag ensam hemma, och hade tänkt lyxa till det för mig själv. Helt sjukt misslyckat, blev det. Försökte göra quesedillas med kyckling och mozzarella. Det smakade typ ingenting, blev värre ju mer man åt, och jag gjorde alldeles för mycket för endast lilla mig. Great.
Sedan tänkte jag prova mig på en efterlängtad oliv- och vitlöksdipp. Råkade köpa oliver med kärnor, och eftersom dom var tvungna att vara utkärnade stod jag kärnade ur en hel burk med oliver. Tog väldigt många minuter. Häller upp allt i en väldigt fin, oanvänd dipskål och häller upp några speciellt inköpta kex i en annan skål. Sätter mig framför TVn och... EUUUUUUUUUUUUUUUUUUW. FYYYFAAAAN vilken jävla äcklig sak har jag då aldrig ätit. Jag försökte glömma det faktum att det såg ut som bajs, men nu blir det bara värre. Det smakar fruktansvärt, och jag får nöja mig med att äta kexen resten av kvällen. Det värsta är att allt det här kostade mig 200 kronor, en summa som jag förmodligen inte kommer att få tillbaka.

Nu är jag så jävla sur att jag inte tänker släcka alla lampor under Earth Hour, som jag egentligen hade planerat att göra. Om universum ska jävlas så här mycket med min ensamma lördagskväll tänker jag FANIMIG inte ge något tillbaka.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0