inte så mycket uppesittarkväll...

Det blev inte så mycket uppesittning för min del, då jag knappt kunde hålla ögonen öppna vid ett-tiden. Så jag somnade, sov gott, och vaknade nu till hela Oscarsnatten inspelad på tvn. Sjukt nice. Dessutom har jag kvar det snacks jag hade kirrat. Hoho. Jag tycker bara det är sjukt nice att se hur alla är fina och uppklädda, och självklart måste jag erkänna att jag drömmer lite om att gå på den där röda mattan själv en vacker dag. Skulle inte det vara härligt?

Jag försöker förgäves komma på något jag kan göra nu på lovet. Seriöst, vad finns det? Förutom att glädjas över att våren är här, kanske. Erkänn att det ser härligt ut med droppande tak, asfalt på marken och lite solsken? Jag skulle kunna döda för att få vår nu!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0