dagbok

Jag hittade min dagbok ikväll. Jag har haft säkert tio olika dagböcker i mitt liv, men det är EN speciell som jag faktiskt har uppdaterat med jämna mellanrum! Helt sjukt intressant att läsa om vilka saker som var viktigast för mig just DÅ, som jag tyckte var värda att skriva ner. Tyvärr har det på senare tid bara blivit typ... en gång om året, och sist jag skrev var kvällen innan vi flyttade från huset. Jag är glad att jag i alla fall har sinnesnärvaro nog att skriva ner känslor och minnen som jag tror kan vara viktiga för mig själv när jag blir äldre!
Den där dagboken är fylld av så fruktansvärt många drömmar, sen SJU ÅR TILLBAKA! Jag märker hur många olika fantasier och drömmar och framtidsplaner jag har haft, och det känns som något sorts antiklimax i mitt liv just nu. Något av det roligaste var dock att läsa om alla olika uttryck jag har haft för mig. Något som jag märkte har följt med väldigt länge är "men bry!". Att jag ens SKRIVER det i DAGBOKEN?! Jävla tönt-jag! Och typ... "watta heck!" Bah va?
För dagens ungdomar blir bloggen som en dagbok, där man kan gå igenom gamla arkiv och skrattar åt sig själv och gamla bilder. Eller ja, bloggen är som en dagbok för mig också! Behöver bara gå tillbaka nåt år för att tänka "vafan skriver jag? Kan jag vara tyst nån gång?"
Så hyllningar till er som har lyckats läsa min blogg så pass länge!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag kom på en sak, du måste ju ändra din "banner" snart, eftersom den där är VINTRIG! Nu är det ju vååååååååååååååååår!

2010-03-31 @ 17:23:26

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0