uppdatering

Här kommer en uppdatering på allt som händer!
Jag är officiellt klar med allt skolarbete, ALLT! Ikväll har jag galamiddag med lärarna, imorn endast fika med spanskagruppen, och på torsdag är det BAL! Då blir det fiestaaa, och finklädda människor! Fredagen blir det ledigt, sen helg, sen måndag brännboll, tisdag skolavslutning, onsdag ledigt, men vi ska pynta flaket, och torsdag... STUDENTEN!!!!!
Alltså sjukt lycklig äääär jaaaaag. voj voj voj.

Och nu ska jag bli upphämtad av min bror, som faktiskt håller på att flytta ut ur l'genheten AS WE SPEAK! Ska åka och titta på deras lägenhet på Mariehem, sen blir det direkt hem och göra sig fin inför kvällen.
Nu är jag riktigt lycklig och glad, ska ni veta!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0