SCHWEIZ!!!

Såååå igår var jag på en fyra timmar lång intervju för den här sommarskolan i Schweiz jag har nämnt på bloggen. Det var fem stycken som hade blivit utvalda, så vi och intervjuarna åt lunch tillsammans, sen fick vi en timme på oss att skissa ihop en projektidé för hur man skulle göra kollektivtrafiken populärare. Samtidigt som vi fick tid på oss att tänka på det, så tog dom ut alla en och en för individuella intervjuer. Jag tyckte att det gick ganska bra, och tidigare idag ringde dom och frågade om jag ville åka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOOOOOOOOOOOOH! Jag ska till Schweeiiz, jag ska till Schweeiizz! DEN NI! Det hålls i Arbon och Rorschach i typ... nordöstra Schweiz, om jag inte läser kartan helt fel. Just nu funderar jag på om jag ska stanna några dagar längre, eftersom det tydligen var ett alternativ. Inte helt fel, kanske?

Ikväll blir det utgång med tjejerna på Sommardroskan! Riktigt kul, synd bara att det ska regna så fruktansvärt... Imorn ska Ellen konfirmeras, så det blir finkläder och gofika, vilket aldrig sitter fel!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0