lalala

Har inte så mycket att säga, inte så mycket händer just nu. Jag jobbar på som vanligt, och idag har jag varit och skrivit på papper och grejer till Schweiz-resan. Den 21 augusti 15.45 åker jag iväg! Jag var även äcklig och oduschad när jag cyklade dit efter jobbet, men tänkte att det inte spelade så stor roll eftersom dom redan valt mig. Dom kan ju som inte sparka mig bara för att jag är lite ofräsch? Hur som helst så kom det alltså en fotograf för att ta kort till pressmeddelandet dom tänkte skicka ut om oss.  Great. Så jag kommer i tidningen om någon dag, och jag lär se ut som ett kråkbo i håret. MEEEEEEEEEEN, whatevz.

Om en vecka kommer Vickiepiiiiick hem, och på fredag är det midsommar, och jag har köpt en fin klänning jag vill ha på mig då, HIHI. Och nu är det även ungefär en månad kvar tills jag och Björn flyttar! TJOHO! Oooch, det var väl allt.


Justja, jag var och träffade gamla tjejgänget från högstadiet i söndags! Det var riktigt trevligt och efterlängtat. Jag förstår inte varför vi inte gör det oftare?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0