iiih

Iiiih, jag är så glaaad! Går omkring och bara ler, och jag känner mig så sjukt fin i allt detta smink, och det är bal ikväll, oooooooooooooch.... JAG KANSKE SKA TILL SCHWEIZ!! Jag ansökte som Västerbottens ungdomsambassadör för nån sommarskola i Schweiz, och nu ringde dom upp och sa att dom ville träffa mig och fyra andra!!!! DOM VALDE FEM OCH JAG BLEV EN AV DOM! Åååååh, så sjukt kul och härligt, och även om jag inte faktiskt åker till Schweiz så känns det sjukt skönt att dom gillade min ansökan ändå! HIHIHIiiiiiii, är så glaaadeeeer!
NU VILL JAG PÅ BAL!


SÅ HÄR KÄNNER JAG JUST NU!!

Ordbajsningar
Postat av: LN

GRATTIS INGRID MIN LILLA GUTTI OH VAD FIN DU ÄR<3<3<3<3

2010-06-03 @ 15:55:58
URL: http://ellenklings.blogspot.com
Postat av: petra

Awesome Ingrid!

2010-06-05 @ 12:34:53

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0