DÅ VAR DET SLUT!

IDAG HAR JAG TAGIT STUDENTEN!!!
Jag kan fortfarande inte fatta det, det är helt otroligt... Jag ska lägga upp bilder här så småningom, men just nu har jag lagt upp allt jag har på facebook redan, så om ni vill se något får ni kolla där! Jag är fruktansvärt lycklig, men jag kan faktistk inte fatta det. Loggade precis in på Devtalk, och insåg sen att jag kommer måsta ta bort det som bokmärke här på internet nu... Aldrig mer D-post, aldrig mer betyg under Samtal, aldrig mer forum. Jahapp. Ikväll är sista kvällen med klassen. Det blir pizza och sen studentskiva, såklart. Och imorn kommer Erika hem. Jag är så lycklig så jag skulle kunna gråta.


Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0