uppdatering

Här kommer väl en liten uppdatering då! Jag jobbar på kyrkan som vanligt, så det är väl därför det inte händer så överdrivet mycket spännande saker som jag kan skriva om. Däremot kan jag ju berätta att Vickie har kommit hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Även om jag ska försöka träffa henne idag, så kommer vi definitivt träffas imorn, för då blir det utgång med tjejerna! För första gången på ett år - hela originalgänget samlade! Det kommer bli sjukt kul, jag ser fram emot det! Dock hade jag hoppats på att få ha min fina, vita klänning, men... det är fel tid på månanden, if you know what I mean. Och ja, TMI. 

Sedan så har jag och Björn börjat flytta våra grejer till den nya lägenheten, så smått. Detta kommer pågå i cirka två veckor, då pappa och Josefin är på semester, men sedan är det inflytt PÅ RIKTIGT, och då kan ni alla förvänta er en facebookinbjudan till inflyttningsfiesta! Om du inte är en stalker som läser min blogg, för då har jag fan inte tänkt bjuda in dig.
Vi köpte ett köksbord, ett soffbord, lite porslin och en matta på expo igår. Där är det sjukt prisvärt, och för er som aldrig varit där eller avfärdat det som något sorts Rusta-liknande ställe, kan jag ju bara säga - NI HAR FEL! Expo ÄGER! Det är som ett najs, lite mer originellt IKEA, om jag får vara drastisk. I <3 Expo Stormarknad.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0