jahapp, jahapp

Det blir inte så mycket uppdatering nu, eftersom jag sitter vid datorn på jobbet nästan hela dagarna, och när jag kommer hem vill jag bara INTE sitta vid datorn längre. Så då sitter jag vid TVn. Hehe. Jag vill inte riktigt uppdatera från jobbets dator, heller...

Hum hum hum, jaa, vad finns att berätta? Idag fyller Björn år. Jag gav honom en klocka, som jag tror han ÄLSKADE, middag och ett nallebud kom också under dagen. Nallebud är som att man skickar blommor, förutom att man skickar en liten nalle. För han är ju en björn. Hoho.
Sen har jag nog förmodligen fått jobb också! På Sibylla, vilket jag är evigt tacksam för. TACK JENNIE (Det var hon som kirrade). Det kommer en hyllning till dig snart.
Hur som haver ska jag få reda på hur många timmar jag kommer att behövas i höst, typ imorn eller så. Det känns faktiskt riktigt bra, ser fram emot att få jobba och typ... vara social. Det innebär alltså att jag inte kommer att plugga till hösten, och det känns okej. Om jag fortfarande är sugen på det om ett år så söker jag om igen. Annars kanske mitt liv börjar nu?

Annars annars annars då? Jag vet inte? Förhoppningsvis facial party på fredag hos Ricki, sedan utgång. Dessutom får jag min första lön nu också, så jag ska se till att köpa lite målarfärg och måla lite gamla möbler här hemma. Myzpyz. Jaja, hoppas ni är nöjda. Nu ska jag gosa lite med födelsedagsbarnet!

Ordbajsningar
Postat av: LN

inte plugga ? nehe wtf

när är inflyttningsfesten?!!?

2010-07-22 @ 00:22:13
URL: http://ellenklings.blogspot.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0