flyttflyttflytt

Nu är vi alltså mitt uppe i flytten! Jag, Björn och Ellen har städat ut Josefins lägenhet på grejer och möbler, vilket innebär att pappas lägenhet (jag vet inte vilken som är "min" lägenhet längre) är helt proppad med grejer som inte har någon plats. Och mer kommer det att komma, då pappa och Josefin har beställt en hel hög med möbler från IKEA som ska komma när dom, lämpligt nog, är på semester. Det kommer se ut som ett bombnedslag, kan jag lova.
Igår var Björn och Ellen så duktiga att de hyrde släp och körde fram och tillbaka och flyttade grejer och möbler. Jag jobbade, men tyckte det var nog så jobbigt att bära upp en helt enorm soffa uppför en relativt smal trapp. Fy bubblan. Men nu är det mesta på plats - soffa, köksbord, soffbord, stolar och lite andra smågrejer. Förhoppningsvis får vi flytta in och bo till helgen, HHIHIIHHIIH. Jag är så späääänd, det kommer bli skitbra!
Men innan dess ska dryga grejer fixas också, typ som att skaffa TV-abonnemang, hemförsäkring, bilförsäkring och sånt bajs. MEN JAG STÅR UT!

Förlåt för ett riktigt tråkigt blogginlägg, som alla säker spyr över som inte är jag. Det här är faktiskt skitkul för mig att skriva om, tro't eller ej!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0