uppdatering

Jaha, gott nytt år på er, allesammans! Jag är sen, jag vet, men jag har inte haft så mycket att skriva oooom. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
Jag firade nyår med Björn. Vi åt god mat och hade det mysigt, sen såg vi fyrverkerierna på stan. Inte världens festligaste nyårsafton jag varit med om, men fruktansvärt mysigt att få fira den med Björn!
Nu har jag även flyttat till mamma ett tag för lite omväxling i mitt liv. Det passar bra nu när Alva är bortrest i England. Jag får hennes rum.

Men IDAG har jag varit på äventyr, minsann! Jag och Björn åkte ut till Sävar och åkte och körde skoter!!!!!!! Första gången för mig, det var råcoolt! Och jag fick mysa och leka med boxrarna, och det var alldeles jättehärligt! Good times. Nu vill jag ha en hund, den senaste tanken är en Sankt Bernhardshund. Så himla mysig.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0