tradera

Gick in på tradera och budade på flera härliga saker. Insåg sedan att man inte kan ta tillbaka sina bud, och nu sitter jag bara och hoppas på att någon kommer bjuda över mig... Dock fick jag tag i värsta coola klänningen som jag faktiskt har tänkt köpa!
Glittrig och guldig, den ska jag ha på studentskivan tror jag!
Edit: Fan då, i maximalt utstretchat tillstånd var den 78cm över bysten, och jag har typ 95cm... Och nu blir alla säljare sura på mig och jag kommer bli typ svartlistad på tradera. Haha, fan vad sämst jag är!!!!!

Förhoppningsvis får jag även dom här godingarna som passar perfekt till min balklänning!

Aaahh, så sjukt snygga!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0