slutkörd

Nu är framträdandet för Swoppingträffen avklarad i alla fall. Är så gott som slutkörd, har sovit dåligt, gott upp på tok för tidigt, och kånkat runt ett bord och skrikit på folk på stan idag. Nu när jag kom hem var jag skiiitahungrig och skulle leta upp något annat. Det blev gröt, av någon jävla anledning. Jag har aldrig gjort gröt i hela mitt liv. Det slutade hur som helst med att jag slängde bort typ allt och åt mina cremefyllda muffins istället. HÄHÄ.

Imorn ska jag stiga ON CRAZE (på tok) för tidigt igen, ungefär innan sex nån gång, för att skjutsa ut pappa till Yttersjö. Sen ska jag köra till Sävar för att bli inskolad på mitt (förhoppningsvis) nya jobb hos Björns mamma. Men innan dess ska jag VINNA mina råsnygga skor på tradera. Auktionen går ut vid tio på morgonen, så JÄVLAR vad jag ska buda!!!
Jag kan lägga in en till bild på dom här, bara för att dom är så snygga!


MMMMM, AWESOME!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0