obligatoriskt nyårsgrejs

Sånt här måste göras varje nytt år. Lite tråkigt att läsa kanske, men ganska roligt att göra och få tänka efter!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade ifrån halva min familj, fick min första pojkvän och allt det innebär, tog körkortet... Hmm.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
JA! Det var att ta fler kort år 2009, något jag måste säga att jag lyckades ganska bra med! Har nu många olika sorters kort på nära och kära som är väldigt viktiga för mig! Nöjd, nöjd, nöjd!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Frankrike och Englandx2
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mjae, kan inte riktigt komma på nåt. Jag vill ha tillbaka mina kära vänner från USA, mend et kommer jag förhoppningsvis att få, också!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17 April.
8. Vad var din största framgång 2009?
TAGIT KÖRKORTET, oh my god!!!
9. Största misstaget?
Har struntat alldeles för mycket i skolan, samt spenderat en helt sjuk summa pengar i London.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har TYVÄRR spruckit nollan som jag hade på sjukdagar förut. Nu har jag haft två sjukdagar under hela gymnasiet.
11. Bästa köpet?
Min kära mobiltelefon, kanske... Är väldigt nöjd med den lilla godingen.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mina vänner och min Björn lyser upp de allra, allra flesta dagar!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Den dära... som fransmännen älskade som jag hatar... "You spin my head right round, right round, when you go down, when you go down, down". Fyfan.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ack, ack, ack, det har varit fruktansvärt mycket lycka i så nya former, men ACK så mycket ledsnad och saknad och olycka!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit socialare.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig...
18. Hur tillbringade du julen?
Med släkten i Skellefteå.
19. Blev du kär i år?
Ja.
20. Favoritprogram på TV?
Ugly Betty och Hell's Kitchen.
21. Bästa boken du läste i år?
Narniaböckerna, som alla år.
22. Största musikaliska upptäckten?
Ååååh, jag har väl ingen aning!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
När jag fyllde år? Jag minns väl inte min födelsedag, heller!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt mysig middag med Björn, sen gick jag ut med Becky, Linn och Malin på helgen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite fler nya människor och bekantskaper, kanske...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bekväm, men nog lite mer uppklädd än andra år!
29. Vad fick dig att må bra?
Alla bra människor som jag omges av!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj, oj, oj, det var nog Roberts år i år.
31. Vem saknade du?
ERIKA OCH VICKIE, COME BACK TO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
32. De bästa nya människorna du träffade?
Ny och ny, men jag fick ju tillbaka Björn i mitt liv från tidigare år, och för det är jag väldigt glad.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0