kletofobi botad!!!!

Eftersom jag bor hos mamma denna vecka, så finns det självklart helt oändligt med olika saker i badrummet. Krämer, smink, dyra hårprodukter osv osv. Hur som helst stod jag och försökte smeta in mitt torra ansikte i lite återfuktande lotion, något som alltid görs med stor försiktighet. Jag hatar nämligen att få klet mellan fingrarna, jag hatar hatar hatar hatar HATAR det! Jag kan ligga och skaka och ibland få kväljningar av att det är så äckligt. Till Beckys förtjusning kan jag nu säga att min fobi i alla fall är DELVIS botad! Jag såg en mysig liten tub av lyxig hand och nagelkräm, och fick bara världens lust att smörja in händerna med den. Så det gjorde jag. Och det känns riktigt skönt, måste jag erkänna.Alldeles len, och så luktar den gott. Mina stackars händer som går hela vintrarna och är uttorkade pga min kletfobi. Hemska tider!

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig... Är helt SJUKT sugen på fika. Alltså, typ en stoor, fet, kladdig kladdkaka från Wayne's eller nåt. Med mycket grädde till. Alltså MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM så jävla gott!!!! Som tur är fick jag med mig Jennie på den idéen. Hon är så fikagalen, så jag visste att jag hade henne på kroken redan innan jag frågade! Längtar till min kladdkaka imorn, hohohohohohoho.

Nej, bara ETT till avnsitt av Seinfeld, sen fåre va!

Ordbajsningar
Postat av: becky

ojojoj, det är som ljuv musik i mina öron! men det stora eldprovet blir på måndag då jag erbjuder dig en fet handkräm, och jag förväntar mig då att du tackar ja!

2010-01-07 @ 20:17:20
Postat av: jennie

Heheheh jamen KLART man är fikagalen?



... KLART MAN VILL NJUT?!

2010-01-10 @ 23:20:35

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0