du dududu dudu DU dudu duu

Känner du inte igen tetrislåten när du ser den? VA?! Erika ser vad det är, det lovar jag!! Du dududu dudu DU dudu duu, dudu du dudu du DU DU DU. Jag tyckte den där dokumentationen ägde, Olof tyckte den sög.
Hur som helst så har jag hittat en tetrisklänning som jag seriöst vill ha på studenten, så kan man spela tetrislåten RÅÅÅHÖGT på flaket. Så jävla bra!!!!!!


Det har inte hänt så fruktansvärt mycket på sista tiden. Jag går mest bara i skolan, har lånat första Harry Potter-boken på spanska och umgås med Björn. Typ. Men det är trevligt, det är ju sånt man ska göra så här på SISTA TERMINEN! OMGGGGGGGGGGGGGGGG, JAG GÅR UT SKOLAN OM NÅGRA MÅNADER!!!!!!
Happy time!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Men den är ju svart! Man ska ha en VIT klänning på studenten juuuuu - TRADITION!

2010-01-15 @ 10:04:08
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: ricki

fleh fleh fleh fleh.. kliar i fingrarna av den har bilden

2010-01-22 @ 13:25:25

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0