sunny day

Har haft en bra början på helgen, med väldigt trevlig kväll igår samt väldigt lugn och bra dag idag. Har varit i Sävar på inskolning en andra helg, och det går faktiskt riktigt bra! Tror jag kommer trivas med det jobbet! Dessutom gillar jag att få köra bil själv, hoho. FORTFARANDE SKOJ!
Fick dessutom precis en NAJS nyhet som gör att jag längtar efter sommaren - VICKIE KOMMER HEM DEN 30 JUNI!!! Sjukt skönt att veta, faktiskt. Can't wait!

Nu ska jag ta och leta upp nåt mysigt recept på minipizza för att överraska Björn ikväll!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

AHWIII :) forhoppningsvis sitter jag o ricki pa samma plan :D sa da blire fetkalas!

2010-02-18 @ 04:50:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0