penganöd!

Dum och dristig som jag är har jag gått och köpt upp pengar jag inte har på saker jag inte behöver. Men för att förklara så hittade jag värsta secondhandsidorna med ganska billiga grejer! Då finns det no turning back!


Jag köpte det här halsbandet, bara för att det var så gulligt, och det kostade typ 30 kr.


Och den här gulliga broschen, haha! Inte för att jag är så mycket av en brosch-människa, men jag tyckte om den ändå!


Och så blev det den här äckligt mysiga tröjan för 200 kronor. Men serridill, kan ni inte se mig i den, liggandes framför TVn, tittandes på Seinfeld? Serridill. Do it.

Ordbajsningar
Postat av: ricki

trojan ar sa du, haha

2010-02-19 @ 17:43:18
Postat av: jennie

seridill, jag ser dig!

2010-02-21 @ 11:22:32

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0