Idil RULES !

Idil rules? Det visste jag inte ens! Vad kul när andra får skriva rubriker åt mig, jag blir så överraskad!

Jag känner mig tvungen att berätta om mitt fynd igår. Jag köpte en kokbok åt Björn i alla hjärtans dag-pressy, "Kokbok för kära", och bakade FUDGEKAKA. Helt sjukt god! Det var lätt att laga, och man gjorde i långpanna, så det blir ju hur mycket som helst. Har frusit in flera lådor, så he bara att plock fram! Det är typ sm kärleksmums, ni vet som chokladkaka i botten, sen VÄÄÄÄÄRLDENS godaste fudgeglasyr som man brer på. Helt fucking insane! Det är typ mer glasyr än kaka, och man blir salig i trosorna när man äter den, kan jag lova.

AWAWAWAAAA.


Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0