hungriii

Jag sitter på skolan och hungrar och väntar på att Becky ska bli klar med psykologin så att vi kan gå och äta lunch. Nej, jag har inga lektioner på  morgonen, utan kom hit för ett handledarsamtal som tog mig typ fem minuter. Mikket värt.
Förresten har Becky en överraskning åt mig. Jag skulle tippa på att det är en semla, eftersom det var fettisdagen igår!!! I <3 semlors. Eller egentligen inte, det är typ bara kladd och shit. Men det är något speciellt med semeldagen. Temla.


En bild säger mer än tusen ord!!!


Ordbajsningar
Postat av: erika

har craveat droskan som fan pa sista tiden!!!!!!

2010-02-17 @ 14:00:09
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0