chillveckan

De kommande två veckorna har jag inga block ALLS = tjugo mindre lektioner. Helt sjukt skönt, och en bra start inför sportlovet, hoho! Imorn har jag bara en lektion, efter lunch, och sen är det FN-rollspel som... ja, säkert blir spännande för dom som är där. Hrrm. Och sen på fredag är jag ledig, inga lektioner! Så jag chillarrrrrr hårt.
På onsdag ska jag på öppet hus på Arbetsförmedlingen där man typ kan lämna CV och personligt brev till alla företagsnissar som komme vara där, så förhoppningsvis får jag landa mig ett sommarjobb. Extrapengar är inte helt fel eftersom jag ska flytta i sommar.

Och alltså FLYYTTTAAAAA, jag vill sååå gäääärna! Det är seriöst det enda jag går och tänker på om dagarna. Så fort jag sätter mig vid datorn börjar jag typ googla på inredning och massa grejer. Gosh, längtar så sjukt mycket! QUIERO MOVARME!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0