cheesecake brownies

Oj oj oj. Var hos Jennie igår, och hon bjöd mig på Cheesecake Brownies... Oj oj oj, säger jag bara. Det var helt sjukt gott, och jag åt alldeles för många än vad som är allmänt accepterat. Jag fick receptet, och jag ska baka det med Becky på fredag. Jag anar ett nytt favoritrecept, säger jag bara.

Öppet hus på arbetsförmedlingen var en fet besvikelse, och jag tror inte att jag kommer landa något jobb genom det. Man fick lämna sitt CV på ett ställe, ochdär fick jag prata med en kvinna i typ en minut, som dessutom stod och smsade medans jag pratade med henne. Så inte helt lyckat. Men men, jag ger inte upp! Jag ska ha mig ett fast jobb!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

heheh, ja det är sällan jag sett dig så fikaglad! Kul, TYCKER JAG! Mera mera. Ändå att jag lyckades hålla mig ifrån dom... Det var lite coolt



2010-02-27 @ 17:03:58
Postat av: Linn @ Swedish Home Cooking

Vad rolig att din pojkvän gillade min bok! Ja, jag hörde att de gjorde ett reportage om mig och bloggen i VK, jag har faktiskt inte hunnit kika på den ännu. Jag hoppas att de hintade något om min cooking show, Swedish Home Cooking, min online cooking show (klicka på länken så får du se om du inte sett den redan). Tack för dina trevliga kommentarer! Hejjs, Linn

2010-02-28 @ 21:54:42
URL: http://www.youtube.com/user/linnlar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0