unnar mig

Idag och de senaste dagarna har varit riktigt lugna, men jag har bestämt mig för att inte känna mig lat för att jag bara sitter inne, inte tjock för att jag äter pepparkaksdeg eller olycklig för att jag knappt har några planer. Jag har unnat mig att bara få sitta, och det har varit skönt. En annan sak jag ska unna mig, är ljusterapibehandling och massage imorn. Det ser jag väldigt mycket fram emot, och sedan ska jag färga håret i en härlig, fräsch färg, sedan bio och middag med pappsen min. Sedan har jag också bestämt att mitt sociala liv får komma igång igen, så i helgen blir det jobb och lite umgänge!
Nu ska jag sätta igång med middagen!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0