singel

Jag förstod nästan att besökarantalet här på bloggen skulle öka med några stycken efter att jag ändrat status på Facebook. Jag vill inte låta otacksam, jag är fruktansvärt tacksam för allt stöd jag kan få, särskilt just nu när jag aldrig har känt mig lika ensam. Som sagt, vill inte låta otacksam, men jag måste bara få ventilera hur fruktansvärt jobbigt det är att a) gå igenom detta samtidigt som b) jag måste förklara typ allt som gick snett och detaljerat hur jag mår för alla som frågar. Jag är väldigt trött på att prata om mig själv, även fast jag vet att alla vill prata med mig pga de bryr sig om mig. Men jag är väldigt trött på mig själv.
Så därför kommer kanske denna blogg ligga orörd ett tag. Möjligtvis att jag omvandlar den till en RENODLAD LONDON-BLOGG, då den kommande resan kommer att ta upp så gott som alla vakna tankar.
Den som vill hitta på något med mig, eller till och med möjligtvis har några nyårsplaner att bjuda med mig på, får väldigt gärna höra av sig. Tack.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0