livet går vidare

Trots allt går livet vidare. Idag har jag fått svar från ännu en lägenhetsuthyrare (öh?) i London, och han verkar inte "too good to be true"! Dock har jag uttalat dessa ord förr, och jag har haft fel. Alltid. Men jag har en bra känsla om den här! London närmar sig, och det känns riktigt, riktigt skönt. Det är mindre än en månad kvar nu...
Tänkte också visa lite bilder från mitt och Malins bullbak förra veckan:
Moget, Malin!
Nu ska jag springa ner på stan och se Olofs kör lussa på café station!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Hej Ingrid!! När åker du??? Hinner jag träffa dig när jag är hemma på jullov? Vore otroligt mysigt med en fika eller så, och hinna catcha up lite :)

KRAM

2010-12-13 @ 18:41:26

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0