kom inte så långt

På ungefär fem månader har jag ändå inte kommit så långt rent geografiskt. Jag är alltså tillbaka på Haga hos pappa fram tills Malin och jag lämnar boet för London.
Jag jobbar knappt något nu för tiden, har inte fått några tider schemalagda. Om jag inte har helt fel så jobbar jag på lördag, och inget mer efter det... Så därför är jag väldigt mycket ledig. Men helt ärligt känns det ganska skönt att få vila upp sig och ladda ordentligt inför London.
Jag har precis kommit hem från en nästan två timmars lång promenad i den fruktansvärda kylan. Väldigt härligt att få vara ensam i ett vinterlandskap, enda sällskapet är musiken i öronen och mina egna tankar.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0