julafton

Jag vågar nästan påstå att ikväll var tidernas bästa julafton! Räknat i min tideräkning, förstås. Och det var inte (till skillnad från när man var liten) pga hur bra julklappar jag fick, utan bara hur trevligt vi hade det. Vi såg Kalle Anka, vi åt middag, skrattade, pratade, fånade oss. Jag hade anordnat ett antal lekar, delade upp alla i lag och tävlingsinstinkten var ett faktum! Vi spelade även dansspel på Wii, och även om det bara var två som kunde spela med kontrollerna, så stod familjerna bakom och dansade med även dom! Kan tänka mig att det finns några roliga bilder från det!

Sen fick jag faktiskt bra julklappar också, även om det inte var något skitstort och skitbra. Men jag kunde bara passa in allt så himla bra i "mitt London-liv" som jag anpassar allt till nu för tiden. "Åh, dom här vantarna kan jag ha i London och vara snygg i", "åh, nu kan jag sminka mig snyggt när vi ska ut i London!" osv osv. Sen kände jag mig sjukt snygg hela kvällen, och fick höra det från dom andra också, och det är ju alltid kul!
Sen tror jag mycket har att göra med att mina syskon och kusiner har vuxit upp så mycket mer, så nu kan vi faktiskt njuta av varandras sällskap! Väldigt, väldigt trevligt.
Imorgon bär det av till Skellefteå för en andra julafton, fler julklappar och såklart träffa andra sidan av släkten. Jag tror det kommer bli minst lika roligt! Sen, på måndag, är det bara TVÅ VECKOR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Omigod. Fy vad jag ser fram emot det, det är helt tokigt!
Nej, nu är det sovdags.
Olof var tomte...

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0