Gott nytt år

2010 var alltså året då jag tog studenten, då jag jobbade heltid (och inte så mycket heltid), då jag åkte till Schweiz där jag fick en ny, fin vän.

2010 var året då jag flyttade hemifrån för allra första gången, och flyttade ihop med en pojke för allra första gången.
Jag gjorde min allra första tatuering.
2010 var året då jag gjorde slut med min första pojkvän. 2010 var året då jag lärde mig väldigt mycket om mig själv. Jag ångrar ingenting under 2010.

2011 kommer bli året då jag får en extra del tillagd till min familj, och jag kommer nog behöva inse att vi alla har blivit ganska vuxna, även mina små, små, småååsystrar som fyller 18 respektive 16. 
2011 kommer bli året då jag flyttar från Sverige till England för att börja en helt ny era av mitt liv.
Vem vet vad jag har att vänta?
NU KÖR VI, MALLE!!!!!!!!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Jonas

Alla borde göra såna här inlägg! =) Det är mycket som hänt! Lycka till i London! =)

2011-01-05 @ 17:17:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0