ganska nöjd

Ikväll har det varit ännu en lugn fredagskväll, men det har varit rätt skönt, faktiskt. Har sett Elf, skrattat högt åt Will Ferrell och hans lustigheter, ätit chips och druckit cola. Och så har jag fantiserat om London, såklart. Vi har fått napp på ännu en lägenhet, men den här är det väldigt mycket mer nära att vi kan få än alla andra. Ska inte säga något säkert än, men jag hoppas verkligen att den här funkar.
Jag är glad att jag har kommit över "rädslan" över att vara ensam och inte göra någonting, ibland behövs faktiskt sånt också.
Imorn blir det sista jobbdagen på caféet, och sedan trevlig kväll med Linn. På söndag har jag blivit bjuden på fika hos Rebecka, och sedan börjar jag räkna ner dagarna. Jag räknar ner dagarna till julafton, för det kommer nog bli fruktansvärt trevligt, men också när jag får åka till Skellefteå på juldagen. Nu låter jag kanske smörig, men egentligen vill jag nog bara ha resväskan av farmor och farfar så att jag kan börja packa inför London. Har alldeles för mycket grejer liggandes på golvet här hos pappa nu, måste börja ta tag i det.
Nej, nu ska jag se en sista (förmodligen ganska dålig) film och sedan somna i min lite för stora säng.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0