Rorschach, Schweiz

avatars myspace with Gickr
Make your own animation

Öh, ja, det är i alla fall hit jag ska! Staden Rorschach i norra Schweiz! Imorgon klockan fyra lyfter planet från Umeå till Stockholm, och på söndag bär det av till Zurich. Håller på att packa för fullt nu, men ska ändå hinna med att ta något glas vin med Linn och Erika ikväll. Sen är det ju bröllop imorn innan avresan, icke att förglömma! Björns pappa ska gifta sig och det blir en liten ceremoni i rådhuset som vi är bjudna på!

Visst är jag duktig på paint? JAG HATAR PAINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håller på att ladda ner Photoshop nu, jag saknar det! Vart ska jag annars göra mina fåniga bilder?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0