hehe shopping

Idag var jag på stan och gjorde lite ärenden. Egentligen skulle jag köpa bara typ penslar, någon fotoram och en rakapparat åt Björn, men det slutade med att jag köpte hårfärg, två par skor och nya hårborstar också. Häh.
Så det blir ny, färsch hårfärg innan Schweiz på lördag, men skorna får nog vänta tills det blir kallare. Tydligen är det värsta sommarvädret där nere, så.



Har länge velat ha såna här kängor, kommer vara naaajs till hösten! Sedan fick jag även min höstjacka som jag har beställt från Ellos idag!

Den här jackan är mina nya älskling! Jag beställde även halsduken på bilden, med en lila basker och lila handskar. Är nästan taggad på att hösten ska komma!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Men vad tusan! Jag hade ju funderat på en sådan kappa!

2010-08-19 @ 14:15:38
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0