walpurg

Visste ni att valborg på engelska heter Walpurgs night? Låter som något sorts underjordiskt djur från en Jules Vernes-berättelse.
Ikväll ska jag och Björn till Sävar och äta middag med hans mammas familj, och förmodligen gå till majbrasan där också. Jag har inte varit på en majbrasa på flera år, så det ska bli mysigt! Annars är det väl inte så mycket annat spännande som händer. IMORN har jag dock en helfylld dag:
Jag ska försöka få Björn att köra iväg hans trasiga säng till någon sorts reparationsställe, eftersom den är helt paj. Sedan ska vi köpa en kostym till honom, till balen. Detta kan ta tid. Efter det ska vi till stugvägen för att träffa våra blivande hyresvärdar!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET är schpännande, och förhoppningsvis går allt bra! Sedan ska jag rusa tillbaka hit för att vara med på Olofs födelsedagsfirande, eftersom han fyllde 21 i onsdags. Och det är väl typ det jag ska göra i helgen. Ta-dah!

Justja, ha en trevlig valborg!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0